Waarom klagen mensen eigenlijk? Het geeft iets aan over een emotionele connectie, anders zou je de moeite niet nemen je te uiten. Je bent geraakt en had andere verwachtingen. Iets is verloren gegaan, een kans is gemist. En zeg nou zelf: het is ook gemakkelijker te zeggen wat je slecht, stom, belachelijk, niet goed vindt aan je baan, product, of persoon dan te zeggen hoe je het liever zou willen.
Hoe fijn zou het zijn als het lukt om te stoppen met klagen en in plaats daarvan te praten over onvervulde dromen? Voor jezelf en ook in gesprekken met je klanten, collega’s of partner? In deze aflevering krijg je een concreet stappenplan aangereikt om jouw klacht te transformeren in een energiegevende droom.
Nieuwsgierig naar meer? Wil jij ook stoppen met het nastreven van het perfecte plaatje dat eigenlijk helemaal niet bij je past? Spreekt het je aan om ook jouw plaatje compleet te maken en zo iedere dag rust, energie en voldoening te ervaren? Ontdek in een persoonlijk gesprek met Chantal Coomans hoe dit voor jou zou kunnen werken.